Η  μουσική επιδρά ευεργετικά στις ζωές όλων μας,πόσο μάλλον των μικρών παιδιών!! Ποιό μικράκι δεν χαλάρωσε και δεν παραδόθηκε στην αγκαλιά του Μορφέα μετά από ένα απαλό νανούρισμα; Ποιό δεν έκανε παλαμάκια και δεν χτύπησε τα ποδαράκια του στο άκουσμα ενός ζωηρού κομματιού; Τα παιδιά γνωρίζουν βιωματικά την έννοια της μουσικής αρχικά χρησιμοποιώντας το ίδιο τους το σώμα και στη συνέχεια τα μουσικά όργανα που τα βοηθούν να εκφραστούν ελεύθερα και να νιώσουν ευεξία! Τα παιδιά του Βρεφικού Σταθμού του Αγίου Ιωάννη πραγματοποιήσανε τις παρακάτω δράσεις με αφορμή το θέμα του μήνα Φλεβάρη, "τα μουσικά όργανα".

Οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν ανά τμήμα είναι οι εξής

Α' Βρεφικό τμήμα:

1.Τα παιδιά  φτιάχνουν και το δικό τους τραγούδι με νότες  2.Τα παιδιά φτιάχνουν με τύπωμα πατούσας καί παλάμης μουσικά όργανα 3.Τα παιδιά αποφάσισαν να φτιάξουν τη δική τους ορχήστρα 4.Οπτικοακουστική δράση άκουσαν και γνώρισαν το γιουκαλίλι 5.Οπτικοακουστική δράση μαθαίνουν και αναγνωρίζουν τα μουσικά όργανα   

Β' Βρεφικό τμήμα:

1.Έχοντας πρόσβαση στη μουσική γωνία της τάξης γνώρισαν τα μουσικά όργανα (τύμπανο,μαράκα,ντέφι,κουδουνάκια,γιουκαλίλι,αρμόνιο κτλ). Τα χρησιμοποίησαν και δημιούργησαν τις δικές τους μελωδίες! 2.Ανακάλυψαν ήχους που παράγονται απο διάφορα αντικείμενα,όπως τα παιχνίδια της τάξης μας(πιατάκια,κουταλάκια,κατσαρολάκια κτλ). 3.Πειραματίστηκαν με άχρηστα αντικείμενα (άδεια κουτάκια από καφέ,μπουκαλάκια από νερό,παλιά cd κτλ.)και παρατήρησαν ότι αυτά μεταμορφώνονται σε μουσικά όργανα!  4.Έκαναν ασκήσεις για την ενδυνάμωση των μυών του στόματος φυσώντας με καλαμάκι,όπως κάνουμε με τα πνευστά  μουσικά  όργανα. 5.Δημιούργησαν με την βοήθεια των παιδαγωγών μια "ορχήστρα με οικιακά αντικείμενα "                                                               

Γ' ΒρεφικόΤμήμα:

1.Οπτικοακουστικό παιχνίδι αναγνώρισης μουσικών 2.Βιωματική επαφή με τα μουσικά όργανα 3.Κατασκευή μουσικού οργάνου από άχρηστα υλικά 4.Τα παιδιά έφτιαξαν το δικό τους ντέφι με τις παλάμες τους. 

Search